För läänge sen

Idag har det varit full fart! Först på Af, sen blev jag sminkad av en elev på mist, jättetjusigt :) Tyvärr blir jag sjukt torr av foundation så jag gick runt och fjällade hela dagen i ansiktet :( Sen efter sminkningen var jag på provsmakning och sen till kista för att tvätta massa! Så inget smink idag(som jag gjort själv iallafall) så ni får en gaaaammal sminkning, eller de är egentligen 2, men jag sminkade mig nästan varje dag så för 1 och ett halvt år sen, de var precis när jag börjat gilla det där med smink, för jag hade äntligen hittat en röd ögonskugga som jag letat efter forever!




Jag har photoshopat ögonen lite på denna bild med :P haha Men ni ser iallafall hur det ser ut i helhet, det passade bra med min röda lugg och röda slingor i dreadsen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback