2 Frågor

Hej! Eftersom jag fått så många fler läsare de senaste dagarna så ska jag fråga samma fråga som jag frågade för några månader sen, vill ni att jag ska skriva vad jag använt? Hur jag använt det, eller bara produkterna? :)
På senare tid har jag inte skrivit vad jag använt, det känns ändå som att ingen vill läsa det :P

Sen ska jag fråga med, vilka är alla? :) Så roligt att få massa bevakare på så kort tid(ja, jag tycker 10 bevakare på 2 veckor är mycket ;) ) Berätta gärna om er själva och hur ni hittade hit! :)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Hejsan!

Vore väldigt kul med en beskrivning av sminkningarna, om du orkar det. :)

2010-01-20 22:30:58
Postat av: Ellinor

Jag är Ellinor, jag läser din blogg med spänning =)

Hittade hit när jag fick länken av dig på msn, men har även sett din bloggadress på bilddagboken och facebook.



Nu vet du vem en av dina läsare är! ( Som om du inte visste det redan lixom! :P )



2010-01-21 00:18:12
URL: http://bergflyttarin.blogg.se/
Postat av: Bob

Du vet ju redan att jag bevakar :)

Och jag såg på på bdb när du började med din blogg ändå från början :)

Men jag är mest intresserad av vilka produkter du använder o märken o sådär :)

2010-01-22 02:14:16
Postat av: Erica

svar: ja det dröjer ju inte så länge innan jag är färdig så... :)

2010-01-22 12:29:46
URL: http://gazela.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback