Turkost och dreads

Hej! Igår satt jag i 7 h och flätade i mina dreads, första gången jag flätar själv, men de gick hyfsat bra iallafall, ont i armar och fingrar fick jag iallfall! Men håret är sjukt tungt, jag kommer inte ihåg att de var så tungt senast jag hade i det, och nu har jag inte i alla ändå(okej bara typ 5 som inte är i men iallfall) Sen har jag nackspärr med efter ha suttit och böjt huvudet i en konstig vinkel hela dagen igår medans jag flätade ;)

Idag blev det en turkos sminkning, med fina aquarius, inget avancerat :)






Kommentarer

Postat av: emma-sofia

Gud vad fint det blev! :)



jag gillar Dreads ! :)<3

Och super fin sminkning, det var skit snyggt! :)

2010-08-15 22:19:31
URL: http://hjearterdaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback