Regnbåge?

Hej! Idag var jag hos sjukgymnasten, kl 10 imorse! Jag fick träffa en skåning(yay) å hon var supertrevlig och förstående och jättesnäll! De är första personen sen jag blev sjuk som faktist verkar bry sig :D Iallafall, de gjorde mig på bra humör :D Sen hade jag tydligen fått lön med från där jag provsmakar mat, 210 kr, inte så mycket men mycket för mig! :D

Bara för jag är glad idag(förutom att all teknik jag har verkar lägga av, datorn krongla idag, och nyss ringde min sambo och sa att min lilla kamera lagt av) så blev de en färgglad sminkning, lite regnbågsinspirerat :)





Jag har använt(allt från MAD om inget annat anges)
TFSI
MUS HTL Platina
Taxi
Rave
Pizzazz
Lots of love
Speed
UR Fine
MUS Muffin
HM Vit kajal
MUS cake eyeliner black
Maybelline mascara
Avklippta lösfransar från grimas
Sonya Birch

Kommentarer

Postat av: Anonym

skulle va jätteroligt om du gjorde en toturial på denna , riktigt häftig :)

2010-08-25 20:40:23
Postat av: Erika

Jättesnyggt! =D Vilka härliga färger.

2010-08-26 14:57:26
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com
Postat av: Elin (a)<3

Du är sjukt duktig, denna sminkningen ska jag nog försöka ge mig på.. :)

2012-04-06 23:12:45
URL: http://www.eple.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback