Nyckelpiga

Hej! Igår var verkligen en jättebra dag! Försäkringskassan ringde med, och sa att jag blev beviljad sjukpenning :D Så jag får en stoor summa pengar(stor för mig har aldrig haft så mkt pengar, men de kanske inte är så mkt för någon annan xD) på en gång imorgon, jag ska spara det mesta, för man vet aldrig när man får pengar nästa gång :P

Men min dator håller som sagt på att lägga av, så jag tror jag åker och köper en mini pc imorgon, den billigaste som finns, för jag kommer ha den när jag är i sängen och när jag reser, så får jag rensa denna datorn :P

Iallfall, tillbaka till sminket, ett annat tema jag fick som förslag var nyckelpiga, den fick det bli idag, när ändå datorn inte funka :P Jag fick typ ingen bra närbild alls, eller nästan ingen bra bild överhuvudtaget :(



Sminknigen blev på mitt "fula" öga :P


Jag tror föresten att jag måste fläta om mina dreads, de är så mkt småhår nu :(

Kommentarer

Postat av: HELEN

Snyggt!

2010-08-29 17:28:53
URL: http://hiilen.blogg.se/
Postat av: elinor

cool sminkning :)

2010-09-05 20:59:16
URL: http://thepartyfriend.blogg.se/
Postat av: emma

Vart har du fått tag på det röda?

Snyggt o jag ska vara nyckelpiga på halloween och jag tyckte det va coolt! :)

2010-11-01 21:01:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback