Påfågel

Hej! Idag har jag varit utan kamera hela dagen(min sambo har haft den) och känt ett stort sug att sminka mig, men jag ville inte göra det förrens jag hade kameran, för om de blev fint och jag inte kunde fotta hade jag blivit ledsen. Vid 18 kom han äntligen hem med den så jag fick sminkat mig! Blev inspirerad av en youtube tutorial :) Det ser jätteosuddat ut i kanterna, men de är inte det i verkligheten :S




Utan blixt




Med blixt

Jag har använt (allt från MUS om inget annat anges)
HTL Platina
MAC Bitter
C/S Lime
E/D Splash
E/D Sight
MAC Vibrant Grape
E/D Latin
Sonya Linen
Sonya Hologram
Vit vattenfärg från Grimas
Cake eyeliner Black
Maybelline mascara
Ardell fransar 116
Sonya Birch

Kommentarer

Postat av: Stephy

Super snyggt!

2010-04-13 20:44:51
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Postat av: Josephine (Makeuponista)

Snyggt! =)

2010-04-13 21:00:59
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback