Tiger Tutorial

Här kommer en Tutorial på tigertemat jag gjorde! Denna tutorial är jättesnabbt gjort eftersom jag var lite stressad! Så därför fyllde jag inte i varken bryn eller tog kajal eller mascara :P


Lägg din bas, jag har lagt MUS Hightechlighter Platina


Ta en orange skugga, jag har tagit MAC orange och lägg med valfri pensel över hela locket och skugga upp till ögonbrynet, lägg under ögat oxå.


Sådär(mitt öga ville rinna lite :P)


Ta antingen eyeliner eller blanda din egen eyeliner med MUS mixing liquid och en svart skugga, min eyeliner är glansig så jag tyckte inte de passa in så jag blandade min egen!
Iaf, gör oregelbunda streck över hela locket, lägg eyeliner precis omvanför fransraden och en lång vinge, gör en flärp i ögonvrån med så du får kattögon!


Lägg sedan svart kajal på övre och undre vattenlinjen! Mascara och fyll i ögonbrynen i svart! KLART :D

Kommentarer

Postat av: Lina S

Tack så mycket! Lägger upp bilder efter festen så får du se om jag lyckades eller inte med sminkningen :)

2009-10-24 12:18:40
URL: http://denlillas.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback