Orange

Jag har funderat på att göra denna sminkningen ett tag, men jag hade ingen aning om de skulle bli snyggt eller inte, och idag när jag ändå inte ska göra nått bestämde jag mig för att göra den :P


Utan blixt





Denna makeupen är ganska slarvigt gjord, och jag vet inte om jag gillar den eller inte :P Jag tycker inte jag passa så bra i den xD

Jag har iallafall använt
MUS Hightechlighter Platina
MAC Chrome Yellow
MAC Orange
MUS Ruby
Rosa från Hot makeup paletten
MUS Brown Sugar
MUS Cake eyeliner Black
Mascara
Sonya Barley There

Kommentarer

Postat av: Lena

Nä orange är ingen hit... du ser allergisk ut - fniss... fast du har snyggare ögon än tjejen du kikat på!

2009-11-16 22:03:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback