Morhuvad

Jag har jobbat hela dagen och är jättetrött! Men jag bestämde mig ändå för att försöka mig på att göra morhuvad papegoja. Jag köpte två nya jättefina skuggor idag med, och åtminstone den ena fick jag testat idag!


På bilden är då Hagos, min kompis lilla morhuvade!





Båda bilderna är med blixt

Jag har använt
Nån kladdig concealer grej som bas
Sonya Charcoal
MUS Eclipse
MUS Ruby
MAC Orange
MAC Chrome Yellow
MUS Cake eyeliner black
Mascara
Sonya Barley There

Mina ögonlock är såå torra nu :( Jag åker till skåne nu fram tills måndag så de blir nog inte såå mkt smink under veckan, tyvärr!

Kommentarer

Postat av: Steph

Nämen, lillskrutten! :D



Asfint. Men det skulle vara sjukt snyggt om du blendade mera. (:

2009-11-03 22:47:34
Postat av: Matilda

Jag vet, men jag orkade inte lägga nån tid på det alls xD de blev inte som jag ville heller :( Det tog typ 5 min att göra den sminkningen, kanske gör ett nytt försök senare!

2009-11-03 22:49:33
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback