Elf

Halloj!

Jag testade den andra skuggan idag, som jag köpte igår, en lila med guldskimmer i. Jag tyckte inte de matchade så bra ihop med min andra lila skugga som är mörkare, för de var såpass mkt guldskimmer i den, men de syntes först när man la den på ögonlocken :P Men men, det blev väl ganska bra iallafall?





Jag började att lägga MUS Hightechlighter Platina som bas, sen la jag den ljuslila skuggan Elf, som också är från MUS, längst in och ungefär halva ögonlocket. Sen tog jag MAC Vibrant Grape, och la på resten av locket och suddade upp mot brynbenet, lite ovanför globlinjen. Den matta svarta Charcoal från Sonya la jag i globlinjen svagt, för att få lite mer djup. Sen la jag ett lager till av Vibrant grape. Suddade alla skarpa linjer med en fluffig pensel. E/d Gold från VLD la jag som highlighter. Under ögat la jag mina nya ögonpenna Shadow, också från MUS, och gjorde en liten flärp in i ögonvrån. MUS Cake Eyeliner Black på, mascara på. Och sen fyllde jag i ögonbrynen med Sonya Barley There

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback