Dagens

Tjohopp! Jag sminkade bara ena ögat idag, testade med lite färger och så. Men det blev iaf blålila idag :)


Båda bilderna är med blixt

Allt är från MUS om inget annat skrivs

Jag började med en bas av Hightechlightern Platina, sen tog jag Elf på halva ögonlocket, innifrån och ut, skuggade ihop den med den blåa skuggan deep blue. Sen tog jag MAC Vibrant grape i globlinjen och suddade ihop med det blåa och uppåt brynbenet. La på den neutrala skuggan Brown sugar på brynebenet precis under brynen och suddade ihop med vibrant grape. Under ögat tog jag deep blue igen, i yttre halvan och skuggade neråt. Elf resten av halvan. Tog cake eyeliner black, la till en vinge och en flärp i ögonvrån. Mascara och kajal. Sen fyllde jag i brynen med Sonya Barley There! Klar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback