Brite bird tävling


Lipglossbitch håller i en tävling som jag väldigt gärna vill vara med i!

Man kan vinna skuggor som Sanna har gjort! Jag har länge velat testa några av hennes skuggor, men jag är fattig som en kyrkråtta!

Om jag själv skulle få äran att välja hur min ögonskugga skulle se ut skulle den nog vara i nån glad färg, i den perfekta blå tillexempel, jag vet knappt vilken blå det är, men en sån som riktigt lyser! Som inte drar åt turkost. Eller skulle jag vilja ha en svart, med rött glitter i, jag föreställer mig att det skulle vara jättesnyggt iaf!

Om ni vill beställa från märket Brite Bird, så klicka HÄR det finns hur många fina skuggor och pigment som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback