Gult och svart

Har velat göra denna sminkning hur länge som helst! Men de känns inte direkt som någon man går ut med, och innan har jag inet haft nån bra gul. Men idag blev de den minsann! :D







Jag körde på stort med lösögonfransar både uppe och nere! DEt blev lite fail på underfransarna, men jag tränar mest :P Jag satt modell igår, för makeupstudion, och då fick jag de längre trebensfransarna som sitter längtst ut :)

Jag har använt
MUS Hightechlighter Platina
MAC Chrome Yellow
Sonya Charcoal
MUS Brown Sugar
MUS Cake eyeliner Black
Mascara
Svart kajal
Depends lösögonfransar(vet ej vilket nr)
Och den kortare trebensfransen är från Depend och den längre är från Ardell
Sonya Barley There

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback