Dagens fråga

Ska jag vara helt ärlig så börjar jag tröttna på den här utmaningen xD Men jag ska klara det!

Frågan är 12. Vad har du alltid med dig i necessären?

Om jag ska bort alltså? Hm, dosetten(jag äter en väldans massa mediciner) och sånt där, men jag antar att de menar smink och så. Det är så olika, ibland(och oftast) så tar jag inte med mig något smink alls, men ibland släpar jag med mig hela 120 paletten och penslar och allt sånt.

Jag tror jag tar och svarar dosetten iallafall....



Allt jag släpa med mig nån gång när va nere i skåne...Eller okej, den stora paletten fick jag i julklapp när jag va där nere...men resten släpa jag med mig(de var i början av min sminkbesatthet) tror inte ens jag använde hälften när jag va där nere xD

Startinlägget hittar ni HÄR

Kommentarer

Postat av: jessica

haha, dosetten här också.. :P man tar typ alltid på tok för mycket med sig :P

2011-08-28 22:19:22
URL: http://anderssonpaulsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback