Aprikos balsminkning

Har fått 2 önskesminkningar, en balsminkning som passar till blå ögon och klarblå balklänning, och en sminkning med aprikos, brunt och glitter. Så jag slog ihop det! Jag gjorde en videotutorial oxå, men den kommer upp senare, fast jag tror inte färgerna är rätt i den, de blev typ gult ljus :( Och de skulle såklart börja ösregna när jag skulle fota sminket, så man ser inte det aprikosa eller glittriga i sminkningen tyvärr.




Av någon anledning ser jag orange ut i ansiktet, ingen aning om varför, har ingen foundation eller nått :P

Kommentarer

Postat av: Elin

Riktigt fin sminkning :)

2011-05-17 18:18:30
URL: http://lilasmuuuurf.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia D

Tack så mycket! Denna ska jag absolut se om jag kan få till :)

2011-05-17 23:04:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback