26 maj

Idag tänkte jag göra en glittersminkning, men sen när jag satt där framför sminkbordet så glömde jag helt bort de, så jag gjorde en vanlig sminkning :P kom på efteråt bara ojdå, skulle inte jag göra med glitter :P haha, men de får väl bli imorgon eller något istället :)

Dagens blev gaanska färgglad, är osäker på strazzet dock, de kan nog ha varit finare utan de :)men nu får ni massvis med bilder på den!








Jag har använt:
Ansikte
MUS Liquid foundation i Cream
ELF's ansiktsprimer(kommer inte alls ihåg vad den heter nu)
Benefit hoola(under kindbenen)
random olika rosa i 120 paletten(på kinderna)

Ögon:
TFSI
NYX JP Milk
Knallgul, knallorange, knallrosa, knallgrön, mörkgrön och vit från 120 paletten
Limegrön från 96 paletten
MUS cakeeyeliner svart
Mascara från Maybelline
Lösögonfrasnar från Depend(vill ni veta nr så fråga)
Strazz från Ebay
Sonya birch(bryn)

Läppar:
MUS läppstift i First kiss
Random rosaglittrigt gloss från HM


Kommentarer

Postat av: Omygloss

Fantastiskt vackert :)

2011-05-28 18:30:09
URL: http://omygloss.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback