Blålila

Hej! Jag håller på att flytta, idag ska jag packa ner sminket, så jag gjorde en sminkning till er, den blev skitful men det är iallafall något :P
På fredag flyttar vi in, kommer inte ha nått internet där från början, men förhoppningsvis fixar vi de ganska fort :P Men nu vet ni varför de kanske blir tomt på bloggen ett tag, jag kommer antagligen vara dödstrött med...




Jag hade inte min vanliga bas, så de blev inte så bra, och ögonbrynen är ifyllda med kajal :P Jag har redan packat ner hälften av sminket haha :P

Kommentarer

Postat av: syrran!

sluta säga att den är skitful! den är assnygg!

2011-03-30 17:56:48
Postat av: roxcat

Jag älskar den här färgkombinationen!

2011-03-30 21:51:28
URL: http://roxcat.net/blog/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback