14 Juni

Idag har jag lekt lite med färger igen, och glitter! Jag gillar mitt nya glitter! Måste köpa fler :P När jag skulle fota så var de såklart mulet ute, så bilderna blev halvbra och glittret syns typ inte, plus att jag ser som vanligt orange ut i ansiktet på bilderna av nån konstig anledning när de är mulet ute :S

Jag älskar läppfärgen! Det är Max factors sån tuschpenna(lip stain) i nr 7 och sen MUS läppstift first kiss ovanpå :D
Alla ögonskuggor är från 120 paletten, Lösögonfrasnarna uppe är från Kryolan, lösögonfransarna nere är från Kkcenterhk(de jag fick häromdagen, ituklippta) :)






Kommentarer

Postat av: Carolina

Åh så fint! Älskar färgkombinationen, så somrigt och fint! Man ser inte glittret så tydligt, men om det är något du rekommenderar så skriv gärna en recension. Jag tycker det är så spännande och intressant att se vad andra fyndar :) Måste också säga att ditt hår har blivit så långt och fint att jag känner mig avis....

2011-06-15 08:01:31
Postat av: josefine

Härliga sommar och sooool. Säljes: Sommarens snyggaste solglasögon, Ray Ban wayfarer!! Riktigt vrakpris, 500 kronor (nypris 1299:-!!) Passa på, först till kvarn. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/may/saljes-ray-ban-wayfarer2140-tortoise.html

2011-06-15 08:19:48
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Oh me like :D

2011-06-15 08:56:57
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback