Sminkat Hanna igen!

Vi har haft hanna på besök sen igårkväll, och idag gjorde jag en sminkning på henne, jag fick beställa själv hur jag ville göra så jag gjorde en färgglad på henne :) Sen fixade jag hennes hår med, hon var och klippte sig förra veckan :)





Och juste, jag har använt min vanliga bas(till ögonen då) sen färger från 120 paletten, glitter från smink och perukmakaren och för att fästa det har jag använt glittereyeliner Disco från VLD. Cakeeyeliner från MUS och lösögonfransar från ebay :)

Kommentarer

Postat av: Mamma Lena

Så fin hon bidde (var redan innan med förstås)! Ser nästan ut som en japanska, ser ut som ögonen drar lite neråt i utkanten... ;)

2011-07-31 16:41:02
Postat av: nike

vilket fint glitter, ser mer ut som starkt skimmer, eller är de ögonskuggan under som de är skimmer i?

anywho fin sminkning!

2011-07-31 22:48:47
URL: http://kattpole.blogg.se/
Postat av: Matilda/Sminklådan

Nike: Glittret är väldigt fint. Det är skimmer i ögonskuggan under med(det är den gula du undrade över för nån dag sen med)

2011-07-31 22:50:51
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback