Harry Potter - Ravenclaw

Här kommer en sminkning jag vet att de är flera som väntat på, Ravenclaw! I ravenclaw hamnar de elever som är intelligenta och är bra på att lära sig. Färgerna är blått och brons, och djuret är en örn.

Jag var så sjuuukt stressad när jag gjorde denna sminkningen, så jag har mest koncentrerat mig på örnvingen, som inte blev helt hundra den heller, men den duger för mig iallafall. Jag har inte så mycket tid och skriva, så jag här får ni bilderna!







Det var alla elevhem de, vilken sminkning är eran favorit, och vilket elevhem är "tillhör" ni? :)

Kommentarer

Postat av: Rike

Ich was absolutely convinced, that u'll use your brow for that eagle wing :D

Good solution anyways,, liked that little series!

2011-07-17 18:46:14
Postat av: Prick

Sjukt fina sminkningar! men tyckte nog bäst om ravenclaw för den guldiga färgen och vingen.. tror att jag passar in lite i alla elevhem faktiskt ;p

2011-07-21 23:38:59
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback