Grön-turkos-gul

Var inne på kicks igår, såg Maxfactors(tror jag de va iallafall) sån där färgkollektion, och då hade de nån liknade sminkningen jag gjorde idag på en bild där, jag gjorde om den(tydligen har jag gjort en nästan likadan förra året xD) men jag blev inspirerad av den iallafall :) Kommer en tutorial på denna med, för de som vill se :)





Jag har använt min vanliga bas, sen har jag börjat med att använda 120 paletten, limegrön, ljusblå och ljusgul, och sen ovanpå de har jag lagt MAD pigmenten i Lots of love över de gröna då, UR fine över de blåa och Taxi över de gula, la även lite lite MUS aquarius i globlinjen, i ögonvrån har jag MAD Wedding, och precis under ögonbrynet har jag också lagt wedding, ovanpå de gula, så de är ljusljus gult, sen under locket har jag innifrån och ut , wedding, whisper gold, lots of love, taxi och UR fine, alla från MAD :) Fransarna är Depend nr 2 och strazzet är från Make up store "multi" och de blåturka strazzet är från ebay :)

Kommentarer

Postat av: Marielle,make-me-up.devote.se

Fantastiska färger :)

2011-07-03 16:03:33
URL: http://www.make-me-up.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback