Eye lips face

Förra veckan hade ELF 50 % på allt i sin webshop, man är ju dum om man inte passar på att beställa då! Jag sambeställde med min bästis, så vi dela på frakten och så. Sidan var ju huuur seg som helst dagen de va halva priset, herregud, jag undrar hur många timmar vi satt och försökte hitta grejer :P Jag har ju inga pengar, så jag köpte bara lite, haha, hade jag haft pengar hade jag köpt typ allt!  xD Tror detta blev typ 130 eller nått totalt, utan frakt, rätt lagom tycker jag!



Från vänster till höger uppifrån: Nailpolish "Lilac", Shimmering facal whip "Lilac Petal", Super Glossy Lip Shine Spf 15 "Jucied Berry", "Honey Do", "Watermelon", "Goddess" och "Pink Kiss", Cream Eyeliner "Gunmetal", Eyeliner & Shadow stick "Plum/Purple", Minty Lipgloss "Miami", Studio Blush "Pink Passion" och "Tickled Pink"

Är det nått ni vill se mer av eller att jag ska recensera så får ni skriva! :D

Kommentarer

Postat av: Honi

Skulle gärna vilka se en EOTD eller lite swatches på gunmetal eyelinern :)

2011-07-06 20:02:44
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Lisette

Skulle vara kul att se hur rougen ser ut på :D

2011-07-06 20:24:52
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Anna

creme eyeliner, eyeliner&shadow och rougerna skulle vara roligt om du recensera!:)

2011-07-06 21:27:19
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback