MAD Minerals

Idag tog jag fram mina älskade MAD pigment, har inte använt de på länge så jag tyckte de var dags.
Tyvärr blev inte sminkningen så bra, och bilderna blev inte heller bra, det är nått skumt med min kamerablixt, den tar alldeles för hårt, jag fick lägga en bit papper framför blixten denna gången, de blev lite bättre då iallafall :P


En blixtbild och en liten bild utan blixt med lilla kameran :P


Jag har inte färgat om luggen sen i början av december, börjar bli dags nu :P haha, ska bara orka göra det. Funderar dock på att färga den röd ett tag, vad tror ni om det?

Jag har använt

Ögon
TFSI
MUS HTL Platina
MAD Taxi
MAD Pizzazz
MAD Hot stuff
MAD Be kind
MAD Cutie pie
MUS Muffin
ELF shimmer eyepencil Twinkel teal
ELF liquid eyeliner
Maybelline mascara
Klippta lösögonfransar

Bryn
Sonya Birch

Kinder
MAD Hot stuff
Sonya blush nature

Läppar
ELF Luscious liquid lipstick strawberry

Kommentarer

Postat av: sarah

vill också ha så snygga ögonbryn!

2011-02-11 18:17:18
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Maria, Hjärterdam

läckert =)

2011-02-11 21:54:48
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback