NYX Glitter Mania

Här kommer inlägget om mina nya glitter.

Jag köpte dessa 5 från ebay, för ca 80 kr har jag för mig. Men på bilden(i annonsen jag köpte de från) såg den blåa babyblå ut, så jag trodde de skulle vara babyblue med lila duochrome, men den var mycket mörkare i verkligheten, så det var lite synd, eftersom jag redan har en sån blå.

På swatcherna ligger de på direkt hud med TF glitter glue under, som ni ser så är de inte så täckande, utan man får antingen lägga ögonskugga under eller packa på med glitter ordentligt.


Längst bort till närmast vänster till höger, Disco ball(holosilver), Purple(lila med blå duochrome), Hot Gold(hologuld), Pink(babyrosa med blå duochrome) och Blue(mellanblå, mkt mindre glitterpartiklar än de andra glittrena jag har)

Varje glitterburk innehåller 5 ml glitter. De står att man inte ska använda de runt ögonen, som på typ allt glitter, men jag gör det iallafall, men det är ju på egen risk.


Klicka på den lilla bilden så blir den stor, så ser man hologlittret bättre.

Det finns totalt 10 glitter i denna förpackningen, vet inte riktigt vilka mer färger, men de finns en vanlig silver, och en vanlig guld med vet jag, sen mörkare rosa med tror jag.

Jag kommer nog köpa några till av glitterna i framtiden, NYX har andra glitter med, som inte är glitter mania, utan heter något annat, de tänkte jag testa först :)

Kommentarer

Postat av: Virvelvindsflickan'

åååh, love

Postat av: Honi

Så fina!

2011-12-08 18:23:32
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Sara

Fina! Disco ball såg extra tjusig ut :)

2011-12-08 20:48:31
URL: http://puderpuffen.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback