Min första photoshoot!

Igår var jag på min första photoshoot som MUA, det var sjuuukt kul! Alexandra som modellen hette var jättetrevlig(och jätteduktig på att modella med såklart)!

Det var tänkt att jag skulle gjort två sminkningar, men vi hann bara med en(det tog lång tid att sminka xD) så jag ska göra den sminkning vi inte hann den 23 istället, då ska hon med fotas :) Ska bli jätteroligt!

Kommer komma upp några bilder här på när jag sminka henne och lite backstagebilder om ni vill det? Och sen några "riktiga" bilder med såklart :D

Först får ni en bild jag snodde från henne, där man ser sminket ganska bra :)



Ni kan kolla in henne blogg HÄR, ligger redan uppe några bilder från igår där :)

Kommentarer

Postat av: Johanna

Jättefint! Hoppas det blir mer sånt här framöver :D

Och jag älskar i princip alla dina sminkningar sen du började dra ner lite på antalet färger, du är så jävla duktig!

2011-12-12 19:36:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback