Whisper Opal

Idag har jag varit hos doktorn, och såklart åskade massor medans jag var där(och gick dit, och gick hem) jag som gillar åska, missade ju såklart de mesta för jag va hos doktorn xD Men när jag kom hem, så spelade jag in en tutorial till er. Först på en sotning, och sen la jag Whisper Opal över för lite färg :)






Tutorialen kommer snart upp :)

Edit: Lägger in vad jag använt här med, eftersom inte alla orkar kolla på tutorialen xD TFSI, ELF Cream eyeliner i Black, Sonya Charcoal, Brungrå från 120 paletten, Sonya Whipped Cream och Whisper opal från MAD. Och så mascara då.

Kommentarer

Postat av: nihrida

Gorgeous look! It brings out the color of your eyes. Love it!

2011-08-11 10:23:03
URL: http://nihrida.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback