Mina nya kärlek

För några veckor sen var jag inne på ebay och letade efter en ny 120 palett till min framtida bloggtävling, upptäckte att de kostade bara 13 kr st plus frakt på ca 50 kr, och de är ju superbilligt, så jag mejlade säljaren och frågade om man kunde samfrakta, och de kunde man, men de blev bara 5 kr billigare eller nått sånt, men jag bestämde mig iallafall för att köpa en 120 palett till mig med, men andra versionen. Och idag kom de, rakt i brevlådan med, de trodde jag inte! Upptäckte att de låg i ett vanligt kuvert, eller ja, kartongkuvert, och tänkte, jaa de kommer ju vara helt sönder när jag öppnar de, min palett hade ju inte gjort nått om den va lite sönder, men synd och lotta ut en trasig palett lixom. Men när jag öppna de höll jag andan, först öppna jag min och bara YAY den är hel, en skugga va pyttepytte lite sönder, men de fixade jag snabbt. Sen andra paletten, den var helt hel(alltså den jag ska lotta ut) vilken tur alltså!!

Jag trodde de skulle vara ungefär samma färger och nyanser i denna paletten, men de är det inte, några är ju samma, men långt ifrån alla, jag är så glad! Bered er på att få många färglada nya sminkningar i framtiden! ;)

Här får ni lite bilder på my love






Nya och gamla 120 paletten

Edit: Många ville veta vart jag köpte den så jag lägger in den HÄR.

Kommentarer

Postat av: Frida

Lotta ut paletten till mig! :D

2011-08-23 19:37:19
URL: http://piercednymphaea.blogg.se/
Postat av: Penny(Jenna)

Länka adress till den NYA paletten?

2011-08-23 20:28:03
Postat av: Rebecca

Alltså, den är så himla läcker den där paletten.

Jag har varit sugen på en trots att jag nästan bara använder mineralsmink...



Frågan är om jag ska hoppas på din bloggtävling eller helt sonika köpa en egen ;-)

2011-08-24 09:01:55
URL: http://hellotonyproject.blog.com
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

kan du skicka en länk till paletten på ebay (till säljaren du köpte av) funkar färgerna bra? Sitter? Mycket färg?



Du gör super fina sminkningar! ^^ ♥

2011-08-24 19:18:13
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: Matilda/Sminklådan

Frida: Haha, du får väl vara med i tävlingen sen! :)



Penny: Finns i inlägget nu!



Rebecca: Haha, jag vet inte, var med i min tävling först! :D



Tezzilicious: Finns länk i inlägget nu! Ja de jag testat är asbra, dock märkte jag att de inte riktigt ser ut som i paletten på locket, den blåa jag använt här såg ut att vara royalblue(vad de nu heter på svenska) men den såg turkos ut på locket...Sitter bra så länge man har en bra bas, och samma sak mycket färg om man har en bra bas :)

2011-08-24 20:11:42
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Postat av: FruVesa

Jaha, då var man körd! Beställde just en 120palett.. Kunde inte hålla mig för det priset.. Har längtat efter en länge.. =)

2011-08-25 19:01:06
URL: http://fruvesa.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback