Lek med nya glittret

Jag va tvungen att leka med nya glittret idag, såklart. Så de blev en till omgjord gammal sminkning som jag gjorde våren 2009 då jag var ännu mer nybörjare xD Jag har använt de ljusblåa glittret som jag visade i förra inlägget, på en turkos bas, då blir de turkost glitter! Åh de är så fint i verkligheten, jag behöver väl inte nämna att de inte alls är lika fint på bild xD





Jag har använt min vanliga bas, sen VLD aqua(underbar färg!) MUS Aquarius och Lovely linnea. MAD Cutie pie, sonya whipped cream som hightlighter, ljusblå glitter från Smink och perukmakaren. ELF cream eyeliner black, mascara och grimas lösögonfransar :)

På läpparna har jag ELFs nya matte lipcolour i natrual :P


Hitta två versioner av den, första är från 200904 och andra är från 200908 :P


Kommentarer

Postat av: Anonym

Kan du inte visa en video hur du tvättar bort sminket? :)

2011-08-05 10:29:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback