Glitter-regnbåge

Fått önskemål om att göra en glitteregnbåge, och igår när jag kollade runt på youtube, så hittade jag söta petriludes glitter-regnbågstutorial, så jag bestämde mig för att ta inspiration från den :) Och som vanligt, så ville inte solen komma fram när jag fotade, så glittret syns knappt, sorry för det :(




Jag har använt min vanliga bas, färgerna gul, orange, röd, lila, rosa, vit, blå och grön från 120 paletten. Jag har använt HOT makeups glitterlim för att fästa glittret med, och VLD Disco glittereyeliner med. Gula glittret är från smink och perukmakaren, de ligger över en gul skugga och en orange skugga, röda glittret är från HOT makeup. De blå glittret är en glittereyeliner som heter Turquoise glitter från VLD, de gröna glittret är MUS twinkle eyeshadow i Aloe. Cakeeyeliner från MUS och lösögonfransar från Kryolan, de står B4 på förpackningen :P


Kommentarer

Postat av: Wysteriia

DU är grym! :D

2011-08-01 18:49:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback