Stupid Internet!!

Mitt dumma internet fungerar inte, jag sitter på mobilt bredband nu, det är sjukt segt och dessutom kostar de pengar :P  Jag hoppas de vanliga kommer tillbaka snart!

Iallfall, jag gjorde en sminkning idag, medans internet inte funka, den blev ganska bra, fast jag råkade kladda många gånger när jag gjorde den xD

In english:
My stupid internet doesn't work, I'm on mobile broadband now, it's soo slow and it cost money too :P I hope the usual comes back soon!

Anyway, I did a make up today, while the internet didn't work, it turned ut quite good, though I messed up plenty of times while I was doing it xD





Utan blixt / Without flash


Med blixt / With flash



I've used


Face
MUS Liquid foundation Cream

Eyes
TFSI
NYX JP Milk
The 120 palette: Orange, yellow, purple and pink
MUS Muffin
Black geleyeliner from Ebay
Maybelline Mascara
Ardell lashes "Fun"

Brows
Sonya Eyepencil Burnished brown
Sonya Birch

Cheeks
MUS Wonder powder Sinai
Sonya Blush Mauve
MUS Wonder powder Gobi

Lips
MUS Lip pencil Sharp rose
Sonya lipstick Peach fuzz

Kommentarer

Postat av: Risa-chan

Superfin sminkning! ^^ Jag gillar verkligen alla dina sminkningar och lessnar nog aldrig på dina cutcreases. XD Keep up the good work. ^^

Jag har förresten skrivit lite om dig på min blogg, så du vet, vill du inte att jag ska ha kvar det så är det bara att säga till. (jag har inte skrivit något elakt, jag tipsar bara om bra sminköser på internet.)

2010-09-30 20:07:04
URL: http://risachan.blogg.se/
Postat av: Sofia D

Jag måste bara säga att jag älskar dina sminkningar, så snygga och otroligt inspirerande!

2010-09-30 23:26:39
Postat av: ByCelina - en blogg om sminke, klær og livet i Monaco :)

Otroligt vacker och duktig e du! Verkligen en stor inspiration :)

2010-10-02 00:06:38
URL: http://www.bycelina.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback