Lalala...

Haha jag är så dåligt på att komma på rubriker! Idag har jag gjort en sminkning som jag fick inspiration ifrån från en youtubevideo, tjejen gjore nästan samma sak, fast jag ändrade lite :) Jag blev hyfsat nöjd iallafall :) Fast det rosa i ytterkanten av ögat ser rött ut på bild...de är knallrosa :S


Utan blixt


Med blixt

Jag har använt
TFSI
NYX jumbopencil Milk
Olika nyanser av gul, orange, rosa och lila från 120 paletten
MAC Chrome Yellow
MAC Orange
MAD Pizzazz
MUS Muffin
MUS Cake eyeliner Black
Ardell lösögonfransar 116
Stenar från Panduro
Sonya birch

Kommentarer

Postat av: idaslida

purple rain kunde du skrivit t.ex :D

2010-09-09 18:51:50
Postat av: Maja

Oj vad duktig du är! :)

2010-09-09 19:46:36
Postat av: Joanna

Du sminkar verkligen skit fint, du sminkar inte andra ?:)

2010-09-09 22:22:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback