Kameleont

Hej! Idag har jag varit hos sjukgymnasten, jag fick akupunktur för första gången, de var skumt, efter var jag sååååå trött, efter några timmar och ett glas pepsi senare var jag mycket piggare, sen drack jag en energidryck oxå(vilket jag inte ska göra egetnligen xD) så nu är jag nästan helt klar i huvudet! :D

Det blev en sminkning, med cutcrease <3 min kompis tyckte Kameleont passade bra som namn på den :)






Jag har använt
TFSI
NYX Jumbopencil i Milk
Massa färger från 120 palatten xD
Sonya Charcoal
MUS Cake eyeliner Black
Maybelline Mascara
Depend lösögonfransar nr 2
VLD Glittereyeliner pentrolium green
Sonya Birch

Kommentarer

Postat av: Smilla

Hej, har läst din blogg nu, och ja som läsare skulle uppskatta om du tog bilder på dig där man ser sminkningen på avstånd, skulle va JÄTTE öppskattat<3

2010-09-06 21:20:07
Postat av: Matilda

Smilla: Jag sminkar oftast bara ena ögat när jag bara vill leka med färger...därför blir det inga avståndsbilder alltid, men oftast när jag sminkar båda ögonen blir det det ;)

2010-09-06 21:34:16
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Postat av: IdaAztor@soclog

ja, fanns massor! Skulle vilja köpa alla på en gång^^

2010-09-06 23:08:52
URL: http://IdaAztor.soclog.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback