Elf

Jag har gjort som (nästan) alla andra gjort och beställde från ELF(eye, lips and face) för en vecka sen. Jag har varit inne och kollat fleera gånger under månaden som varit, och sen såg jag att de hade 20 % rabatt om man kom över ett visst antal kr. Så jag körde på det helt enkelt!

Idag fick jag hem produkterna, har inte hunnit testa något än, men de ser ju fint ut! Tyvärr är färgerna inte helt rätt på deras hemsida, men de gjorde inte mig så mycket.

In english:
I've done what (almost) everyone else has done, and order from ELF(eye, lips and face) about a week ago. I've been online the website many times this month, and then I saw that they had 20 % off if you bought enought. So I decided to order!

Today I got the products, I havn't tested any of it yet, but it looks nice! Unfortunately are the swatches not quite right at their website, but I don't care so much
!


Allt i sina förpackningar / Everything in their package




Från vänster till höger / from left to right
Pumping Lip Glaze "Fuchsia Fanatic"
Lip Stain "First Date"
Hypershine Gloss "Vixen"
Hypershine Gloss "Flirt"
Luscious Liquid Lipstick "Cherry Tart"
Luscious Liquid Lipstick "Pink Lemonade"
Eyeliner & Shadow stick "Midnight Blue"
Powder Brush


Mineral Infused Face Primer
Flirty eyeLashes palettes
Blush Candid Coral
Blush Fuchsia Fusion


Natrual Lash Kit
Dramatic Lash kit

Kommentarer

Postat av: Sofie

Jag älskar primern och Luscious Liquid Lipstick, den luktar mums! Berätta gärna hur rougen, lipstainen och puderborsten var! :)

Btw jag som hälsade på dig utanför MUS på senaste klubbkvällen!

2010-10-19 19:09:24
Postat av: Jackie

I LOVE the elf Powder Brush. It's absolutely amazing with liquid foundations. My go-to foundation brush. Great haul =)

2010-10-19 20:25:27
URL: http://prettyprettypetals.blogspot.com
Postat av: Claudia

That brush is simply fantastic!!!!!

I have Plumpling Lipstick too and I love it^^

2010-10-20 10:54:25
Postat av: Teresia

Håller med om att färgerna på hemsidan är dåliga men på deras facebooksida finns det swatches som bättre visar färgerna :)

2010-10-20 21:46:39
URL: http://justmylack.blogg.se/
Postat av: sessie

hej, jag tänkte också beställa där ifrån, men det verkar krångla när man ska betala, på vilket sätt betalar du? svara gärna i min blogg, eller via mejl: [email protected] vore jätte tacksam om du ville svara.

2010-10-21 23:37:27
URL: http://nollfemfyra.blogg.se/
Postat av: sessie

sv: finns det inget annat sätt att betala på? mamma tycker det är så krångligt med att skapa konto på paypal osv.

2010-10-21 23:47:27
URL: http://nollfemfyra.blogg.se/
Postat av: Rebecca

din blogg är skitbra, får mycket insperation :)! men hur mycket är frakten på? på den där hemsidan, keep it up! (svara gärna till min blogg)

2010-11-04 21:36:37
URL: http://rrebeccalarssons.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback