Julsminkning

Hej! Förlåt förlåt förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen denna vecka, har gjort mycket, så har varit heeelt slut(sov typ hela dagen i fredags, och halva igår), men idag hade jag lite ork och göra en sminkning :) Jag försökte göra en polkagris sminkning igår, men de funka inte alls, så de blir inte någon sån, tyvärr, kanske polkagrisläppar, vi får se :)

Jag försökte mig på att göra en julsminkning idag, jag vet inte om den blev så julig, liknar min höstsminkning ganska mycket xD





Jag har använt
Ansikte
Inget

Ögon

TFSI
Dessa färgerna ur 120 paletten

Sonya Whipped cream
Svart geleyeliner från ebay
Maybelline define-a-lash volume waterproof
Hm vit kajal
Depend lösögonfransar nr 3
Strazz från ebay

Bryn
Sonya kajal burnished brown
Sonya Birch

Kinder
MUS M/S Muffin (hightlight)
MUS Blush frozen daiquiri
Sonya Barley There (under kindbenen)

Läppar

ELF Hypershine gloss Vixen

Kommentarer

Postat av: Malta

väldigt fint. (:

2010-11-28 19:42:01
URL: http://makeitmalta.blogg.se/
Postat av: DragoonFly@soclog

Eller huur xD haha använde du bara grönt eller hade du också grått i din sminkning? :P

2010-11-28 23:00:04
URL: http://DragoonFly.soclog.se
Postat av: Elle Melle

Nydelig:) Denne skal jeg definitivt forsøke å kopiere:D

2010-11-29 15:45:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback