Dålig sminkdag?

Jag filmade just en tutorial, på denna sminkningen då, men jag tyckte de mesta gick fel, mitt andra öga(det jag inte sminkar i videon) började rinna massor, som tur är så syns inte det så mycket i filmen eller så, men det sved massa på ögonlocket med, så jag vet inte om jag har fått ett litet sår där eller nått :S Iallafall, sen larmar kameran för dålig batteri, så jag struntade i att limma på stenar i videon :P Och eyelinern blev för tjock haha, sen fick jag inga bra bilder heller :(


med blixt



Och en ful blixtbild

Kommentarer

Postat av: Anna

Ajdå låter som att det var lite otursförföljd sminkning :( Hur som helst så är det en underbar sminkning :) Jag gillar färgerna :)

Jag hade en gång ett litet litet sår just vid övre frans raden, jösses så det sved då jag satte dit eyeliner :/

Sköt om dig!

kram

2010-11-14 04:58:46
URL: http://shortylegsbeauty.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback