Rund ögonskuggspalett HM

Hej! Var inne på Hm häromdagen, och fick då syn på denna paletten, den var så fin, men jag tvivlade såklart på kvaliten, men som tur var fanns de en testpalett, och den var verkligen jättebra när jag bara testade med fingrarna, ett svep med fingret på varje skugga gav massor med färg! Så jag köpte den, fast jag inte behöver fler ögonskuggor egetligen...men men....


Den är lite dammig ;)




Swatches som visserligen är med blixt men iallafall...Överst är med HTL Platina och under är på bar hud, ser ni att de inte skiljer såå jättemycket ändå? Jag är nöjd!

Kommentarer

Postat av: emelie

finns dom ögonskuggorna nu också? bwt, jättehärliga färger!! du sminkar dig jättefint, jag önskar att jag också hade kunnat det :(

2010-09-11 16:58:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback