MAD Minerals

Hej! De var evigheter sen jag bloggade, jag är fortfarande sjuk, orkar inte sminka mig så ofta tyvärr, man får inte så mkt inspriration heller när man går runt och är svintrött hela tiden :(

Men idag fick jag äntligen mitt paketet från MAD minerals som jag beställde förra fredagen, det tog alltså bara en vecka från att jag beställde tills att de kom :) Jag beställde tillsammans med 2 vänner, och eftersom jag ville ha massor med pigment själv så köpte jag ett sånt 50 sampels pack, jag fick 41 och sen mina vänner resten, de var dessutom 20 % rabatt(tror de var det eller 15%) om man beställde över 75 dollar eller nått, och ett 50 pack kostade just 75 dollar så den kostade bara 60 dollar efter rabatten :) sen plus frakt så gick de på 75 dollar totalt :)

Iallfall, idag kom det som sagt, och jag var som ett barn på julafton. Jag är kär i allihop, först när jag såg de så tyckte jag att de var flera som såg nästan likadana ut, men sen swatchade jag alla mina och de är faktiskt inte så lika varandra :)


Stora högen är min, de två små är mina vänners :) Jag fick ett gratis prov med :D

Alla miniatyrer är med blixt och de stora bilderna är utan blixt i dagsljus,Pigmenten ligger på, överst är Too Faced swadow insuerance, i mitten ingenting och längst ner MUS hightechlighter Platina

Tyvärr syns de inte på bilderna hur fina de är, många av dem är duocrome <3


Alla lila
Från V: New love, pizzazz, Magic, Furious, Tanzanite, Spritz


Alla blåa
Från V: Day dreamer, Chill out, Electric Blue, speed, blue jay, diamond sapphire, Cobolt, sultry blue, Mayhem


Alla gröna och turkosa
Från V: 7300, lots of love, Cat's eye, Big money, peridot stone, UR fine, Mischief


Alla corall, och rosa
Från V: Desert moon, delirious, sorbet, Cheer me on, Melt my heart, Rave, Big apple, Copper foil, Petal, Hot stuff


Alla bruna och övriga
Från V: Hyper, Choc Mint, Choc Grapes, Entourage, Wreckless, Gothic, Retro, Snow angel, Taxi, Avage(Gratisprov)

Kommentarer

Postat av: Josefine

Grymt snygga!

2010-05-15 12:26:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback