Igår

Hej! Igår var jag på djurgården på en "krog" kväll, jag var dock chafför åt en kompis som opererat foten så han kunde inte köra själv, eftersom jag har så många fina nya pigment så sminkade jag mig! Jag valde patrik välja ut de färger han tyckte jag skulle använda, och han valde grön, rosa och lila, sen la jag till blå med :)




Jag har använt
Ögon
TFSI
MAD Lot's of love
MAD Hot Stuff
MAD Pizzazz
MAD Speed
MUS Mixing liquid
Grimas aqua colour white
MAD Snow Angel
MUS Cake eyeliner black
Mascara
Sonya Birch

Kinder:
MUS Frozen Dauiquiri(jag kan inte hur den stavas och jag orkar inte gå och kolla:P)
VLD Eyedust gold

Läppar
Lipsyl
MAD Melt my heart
MAD Delirius
HM Gloss


Kommentarer

Postat av: Saiko

Sjukt fint!

2010-05-16 17:35:41
URL: http://saiko.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback