Make up store

Hej! Idag började dagen jättedåligt, men den slutar nog ganska bra :)

Iallfall, idag var jag i stan för att köpa strazzet bubblegum från MUS, jag har suktat efter det hur länge som helst, så jag köpte det och passade på att bli medlem med, i make up stores club. Det skulle kostat hundra, men sen babbla hon nått om att la jag till 85 kr så fick jag en tvål och en ansiktsmask med, för de hade nått erbjudande, jag fattade inte riktigt, för allt gick totalt på 195, varav strazzet på 110....


Jag fick en tidning, en spa tvål som luktar lemongrass eller nått, en tvålhållare, en mudmask plus 20 % rabatt(tror jag det var) på alla spa produkter om jag ville köpa det och medlemskortet, sen strazzet såklart


Strazzet, som jag faktist är väldigt besviken på, jag fick EN stor regnbågsfärgad sten, resten var rosa, okej jag fick några minimini små regnbågsfärgade med, och sen fick jag bara 34 st stenar, de står att man ska få 40, tror ni man kan gå tillbaka och byta? Jag har ju inte använt de eller nått...

Kommentarer

Postat av: Josephine (Makeuponista)

Ang. strazzen så vet jag faktiskt inte, bäst är att gå till din butik och förklara läget och hoppas på det bästa! :)

2010-06-17 21:49:49
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback