Forever/ sonya

Igårkväll var jag på "kurs" på forever, där jag utbildade mig under 2 dagar till make up artist förra året, tyvärr har jag inte gjort sista provet än så jag är inte diplomerad make up artist än(fast jag tycker de är väldigt mkt fuskmake up artist, 2 dagar lixom, jag lärde mig ingenting ;)) Iallfall, de hade lite säljträning och sånt, jag som var otroligt trött då min mamma varit uppe i sthlm sen i söndes och vi har varit på olika saker varje dag, och jag är fortfarande sjuk satt och gäspade varranann minut första 1, 5 h...sen drack jag kaffe och då gick det bättre!

Iallfall, sonya heter då märket jag är utbildad för, de är ett sminkmärke forever gjort. De hade fått nytt mineralpuder, som vi fick med oss hem gratis! :) Sen hade de även lotto, och jag vann en foundation(som inte var min färg men iallfall) och en liten gullig puderborste!

Detta känns som de blev ett väldigt svamligt inlägg, jag är som sagt sjukt trött, men jag hoppas ni förstår iallfall xD

Här kommer bilder på de jag fick :)


Mineral foundation/puder färg natural


Foundation i sin fina förpackning och lilla väska, färg rose beige tror jag


Puderborsten stängd

Och öppnad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback