Trött

Hej! Gud vad varmt det är ute! Men jag har ingen att åka och bada med :( Jag tog årets första dopp i söndes, men tydligen tål jag inte vattnet iår heller, jag får stora nässeutslag över hela kroppen! I söndes kom min kompis från skåne hit, med sin pojkvän, därför blev de ingen sminkning då, och igår var jag alldels för trött för att ens titta på sminket, jag är trött idag med, men har druckit en energidryck så jag orkade göra en sminkning iallfall :)



Jag tycker denna sminkningen är jättefin, färgerna passar perfekt ihop, tyvärr syns de inte alls hur fint de är på bild :(



Kommentarer

Postat av: Sandra

RIktigt häftigt!!

2010-07-15 09:20:39
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: Jenny

Big no no, färgerna skär ju sig !

2010-08-05 21:38:20
Postat av: Matilda

Jenny: Det tycker jag inte, jag tyckte de passade ganska bra ihop. Men som jag skrev innan, jag struntar i de, jag tar bara de färger jag känner för :)

2010-08-05 23:01:05
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback