Fäärg!

Hej! Ett arkivinlägg får ni idag! För att de inte ska blli för tomt i bloggen ;) En färgglad sminkning, de är roligast att göra tycker jag :D





Jag började med TFSI över hela locket, sen tog jag MAD lots of love som är en jäääättefin grön färg, och la hela inre locket, sen tog jag MAD Chill out hela yttre locket och suddade ihop med Lots of love. Sen tog jag den lila MAD New love och la i globlinjen, den gröna tog jag sen och drog uppåt och suddade in i de lila och upp till ögonbrynet. Sen tog jag en vit kajal från HM och la under brynet, och suddade ut de med fingret, MUS Muffin ovanpå de och suddade ut i de lila. Under ögat tog jag Chill out. Cake eyeliner Black från Mus och gjorde en liten vinge, sen tog jag mascara, och avklippta lösögonfransar. Och sist fyllde jag i ögonbrynen med Birch från Sonya

Kommentarer

Postat av: Josephine (Makeuponista)

Fint och färgglatt! :)

2010-07-30 22:51:46
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback