Helmer!

Hej! Förlåt för jag är kass att uppdatera :( har haft fullt upp hela helgen, har hjälpt till att flytta saker från Patriks mormors lägenhet, vi ska flytta in där snart :) Och idag var jag i stan och kollade upp hur jag kan läsa upp mina betyg så jag får slutbetyg och så. Sen åkte vi till ikea, och jag köpte min Helmer :D En liten hurts att ha allt mitt smink i, tyvärr hitta jag inte några lådor som jag var säker passa i lådorna så mitt smink ligger typ huller om buller nu :( Iallafall, Helmer kostade 299 kr, jättebilligt tyckte jag, och jag har massa pengar från jul kvar :) Fast nu ska jag spara resten :)


Röd och fiiin <3



Alla MUS skuggor, lite mac, eyedust och VLD samt random märken av singelskuggor.



Paletter och lösögonfransar


Penslar, mascaraor, foundation, kajal, eyeliners läppgägg och massa sånt i denna lådan :P Det kommer bli mycket mycket bättre när jag får små lådor eller nått med fack i att lägga allt i.  De sista 3 lådorna är tomma, eftersom vi ska flytta snart orkade jag inte fylla de med :)


Kommentarer

Postat av: Josephine (Makeuponista)

Snyggt! Tänkte köpa en helmer innan jag hittade mitt sminkbord, det är en väldigt smart (och fin!) förvaring :)

2010-01-12 07:15:34
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback