Colibri

Hej! Årets första blogginlägg för mig, är hemma i sthlm nu igen :) Så nu har jag äntligen tid till att blogga igen!

Här kommer sminket jag lekte runt med idag, jag orkade inte måla båda ögonen xD







Jag är såå trött, det syns på mina ögon :(

Jag har använt
Too Faced Shadow Insurance
MUS Hightechlighter Platina
MUS Colibri
Den turkosa längst ner till höger på nettopaletten
MUS Xocoalt
MUS Brown sugar
Vit kajal
Mascara
Sonya Barley There

Förresten, har ni några nyårslöften? Jag har ett iår, att jag ska gå ner minst 5 kg till sommaren. Jag gick ner 10 kg 2008, men gick upp allt i sommras, dels pga min medicin och dels på att jag blev sambo med patrik xD Jag försökte flera gånger att gå ner de i höstas, men jag stod still(antagligen pga medicinen, den var tydligen felinställd) Men nu tar jag nya tag, har fått höjd dos så nu kanske jag kan gå ner iallafall :D


Kommentarer

Postat av: Oda ,,

Du er veldig flink!

2010-01-04 20:18:02
URL: http://www.odays.blogg.no
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback