Award

Jag fick en award av Marika, Patriks syster och även hon som gjort min superfina design! Tack!

Alltså den som får denna award ska:
1. Kopiera awarden på sin blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

1: Jag älskar Disneyfilmer
2: Jag är allergisk mot det mesta, nu även mat
3: Jag har åkt ambulans 3 ggr, men ingen gång med blåljus
4: Jag ha bara varit intresserad utav smink i 1 år, men började sminka mig på allvar i sommras(när jag blev arbetslös)
5: Jag har köpt på mig ca 15(jag har tappat räkningen) Make up store skuggor sen i oktober, men inte betalt med mina egna pengar för någon(iallfall inte fulltpris), De första köpta jag med presentkort jag fick i födelsedagspresent, och sen några har jag köpt på outlet :)
6: Jag älskar Papegojor och delfiner
7: Imorgon är det exakt ett år sen jag flyttade till stockholm!

Jag vill ge awarden till: Elli, Hanna, Sussie´s saga, Viola, Gazela, Makeupmylack och Cherrykisses

Kommentarer

Postat av: Erica - blivande makeupartist.

så, nu har jag gjort en oxå :D

2010-01-27 20:42:17
URL: http://gazela.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback