Min sminkhörna

Nu har jag flyttat alla mina sminkgrejer till min lilla sminkhörna! Det blev asbra!


hela hörnan :)(och jag som är oerhört snyggt klädd) Dock vill jag ha nån krok att hänga bomullsrondellerna på..

Ansiktsgrejer, brush cleanser, hårbalsam, penslar på toppen. Sen min make up artist väska
Sen helmer <3


kolla vilken fin penselhållare jag fick låna av Patrik :D den går att snurra och allt


Första lådan, ögonskuggor från MUS och VLD, samt eyedust, primer, glitter och random singelögonskuggor


Andra lådan, Paletter och lösögonfransar


Och tredje lådan :P Massor med grejer bla mascara, läppgrejer, pennor, foundation m.m. Fler får ni inte se än xD Det är mest nagellack och hårgrejer i de andra. Jag ska köpa fler sånna minikorgar, men de var slut idag när jag skulle in och köpa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback