4 dec

Idag har jag städat halva dagen, har tillochmed gjort ett försök att torka golven, de gick inte så bra för mina händer klarade inte det så bra :P Jag har gjort en sminkning med :)
När jag beställde från MAD senast fick jag ett gratis sample, Dramatic, idag testade jag den, och oj vad fin den är! Tyvärr såg den mest svart ut när jag lagt på den =/ Så jag la lite sassy över :)








Jag har färgat håret med föresten, nytt svart och nytt turkost, fast de ser mer blått ut nu :P haha

Imorgon får jag mina fina dreads isatta med! :D:D

Jag har använt
Ögon:
TFSI
NYX JP Milk
MUS M/S Eclipse
MUS M/S Lovely Linnea
MAD Dramatic
MUS E/D Sassy
MUS M/S Muffin
HM Vit kajal
Svart geleyeliner från Ebay
Maybelline define a lash volume waterproof
Depend lösögonfransar nr 2

Kinder:
ELF Blush Fuchsia Fusion
Sonya Barley There

Läppar:

MUS Läpp penna Sharp Rose
Loreal Glam shine blush Coral blush

Kommentarer

Postat av: Malta

fiiiiiint!

2010-12-04 16:13:43
URL: http://makeitmalta.blogg.se/
Postat av: elisa (:

Fint! (y

Du borde prova att sätta upp ditt hår! Det skulle framhäva sminkningen...

2010-12-05 11:10:54
Postat av: Pernilla

Snygg färgcombo!

2010-12-11 10:13:27
URL: http://pmbeauty.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh guu vad snyggt!! Det här var en av dina finaste makeuper på länge. :) Jag tycker skuggorna matchar perfekt med dina nyfärgade turkosa slingor, och ännu mer gillar jag lockarna, jag som är helt såld på lockar nu!



2010-12-18 15:53:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback