Blåttblåttblått

Hejhå!

Idag blev sminkningen blå(haha de rimma ju!), en snabbsminkning faktiskt :) Fick inga direkt bra bilder heller :(

Och ja, jag har tagit ut mina fina dreads, de behövs värmas om å bli bättre iflätade, de var såå mkt småhår som stack upp :(


En lite halvsuddig bild, å jag ser halvsovade ut(vilket jag typ är)




Och en bild med mitt platta hår(okej de var extra platt här för de var fortfarande blött)

Jag har använt
TFSI
NYX Jumbopencil Milk
MAD Chill out
MUS Deep Blue
TF Skinny dip(är nästan 100 på de iaf)
MUS Muffin
MUS cake eyeliner black
Maybelline Svart kajal
Maybelline Mascara
Sonya Birch

Kommentarer

Postat av: DragoonFly@soclog

okej ^^ ja men de e jue inte så farligt =) Tack! ^^

2010-09-01 12:58:27
URL: http://DragoonFly.soclog.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback