Päronsplit

Jag gjorde päronsplit nu när jag ändå var på gång! På andra ögat, när jag gör teman brukar ajg bara sminka ena ögat, och de är alltid det vänstra jag sminkar, för det högra brukar vara så torrt. Det var torrt nu med, men de funkade ganska bra iaf!  Denna gången testade jag oxå att använda vanliga färgpenslar, som man använder för att måla akvarell med, det funkade kanon! :D




Båda bilderna är med blixt

Jag har använt
MUS Highttechlighter Platina
Sonya Whipped Cream
MUS Eclipse
MAC Newly Minted
MUS Cake eyeliner black
Mascara
Sonya Barley There

Kommentarer

Postat av: Ellinor

Man blir ju nästan glassugen =) supersnyggt :D

2009-11-01 19:19:15
URL: http://bergflyttarin.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback