Ny design!

Nu är äntligen min nya design klar! Min pojkväns syster har varit så snäll och gjort den till mig och jag blev supernöjd! Passar mig perfekt! Om ni klickar på den urgulliga lilla lila ögonskuggan till höger under menyn så kommer ni till hennes blogg!

Idag blir tyvärr ingen färsk sminkbild för jag hade inget smink idag, så ni får en gammal! Från i april tror jag de är.


Jag vet inte exakt vad jag har använt men jag tror det är
Nån kladdig concealer grej som bas
VLD Aqua
Random svart skugga
Vit från Hotmakeup paletten
VLD Glitteryeliner i turkos
HM lösögonfransar
Eyeliner
Mascara
Random brungrå skugga till ögonbrynen

Sen kanske nått mer, jag är inte alls säker på vad jag använt :P Jag vet att VLD aqua är med iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback